top of page

Invocatii catre Arhangheli

Fie ca Sfintul Arhanghel Mihail sa fie si sa ramina mereu in dreapta trupului si a fiintei mele.

Fie ca Sfintul Arhanghel Gabriel sa fie si sa ramina mereu in stinga trupului si a fiintei mele.

Fie ca Sfintul Arhanghel Uriel sa fie si sa ramina mereu in fata trupului si a fiintei mele.

Fie ca Sfintul Arhanghel Rafael sa fie si sa ramina mereu in spatele trupului si a fiintei mele.

Fie ca Preasfinta Prezenta a Duhului lui Dumnezeu sa fie si sa ramina mereu deasupra capului si a fiintei mele.



Invocatie catre Arhanghelul Mihail pentru purificare,eliberare de energia negativa.

Luati aceasta situatie grea de la mine.Ingeri,Arhanghel Mihail,ajutati-ma.Luati aceasta negativitate din aura mea,din mintea,trupul si spiritul meu si eliberati totul in Lumina.

Ajutati-ma sa simt prezenta Iubirea Universului,sa patrund in bucuria universala care este aici si acum.Multumesc,

Da,da bucuriei si da iubirii(in gind)

Ingeri ,absorbiti negativitatea din jurul meu,curatati-mi si ridicati-mi vibratiile,ajutati-ma sa ma eliberez de frica din gindurile mele si ajutati-ma sa ma deschid catre iubire si bucurie in viata mea.

Ajutati-ma sa difuzez iubire si bucurie tot timpul,sa impartasesc bucurie si iubire cu toti cei cu care ma intilnesc.Ajutati-ma sa ramin centrat in bucurie si iubire si multumesc ca faceti asta.Amin.

Arhnaghel Mihail,te rog taie toate corzile fricii care ma secatuiesc de energie.


Invocatie catre Arhanghelul Rafael(reduce stresu,anxietatea,elibereaza de dependente,vindeca relatiile(impreuna cu arhanghelul Chamuel),vindeca animalele (impreuna cu arhanghelul Ariel)

Arhanghelul Rafael,vindecator divin iti invoc prezenta si ajutorul cai am nevoie de tine.Iti multumesc ca ma inconjori cu ingeri vindecatori si ca imi infuzezi permament incepind de acum energie verde smarald vindecatoare in intreaga mea fiinta si in intreaga viata.Accept vindecarea care incepe acum.Multumesc pentru vindecarea mea.Amin.


Arhanghelul Ariel(intelepciune,dreptate,forta,transformare,putere materiala,putere a energiei divine,nimicirea raului,curaj,renastere,reiinore,regenerare,depasirea problemelor intime,protectie,elimina existenta unui pericol,oboseala,incredere in sine,eliberare de insuccesul din trecut,vindeca frica,abundenta,prosperitate.Ajuta vietuitoarele,natura.

Ariel,leoaiaca lui Dumnezeu,iti multumesc ca ma invalui in lumina ta aurie.Ma bucur de taria si rezistenta ta,Ma simt bine si in siguranta stiind ca esti cu mine acum.Multumesc pentru ca mi-ai dezlantuit curajul si m-ai ajutat sa vad limpede.Inconjoara-ma cu animale ghid.Sunt liber ca pasarea cerului,ca leul in salbaticie.Astazi ma inalt spre culmi,liber,puternic si linistit.Multumesc Arhanghel Ariel.Sunt lumina,sunt ca tine.Sunt pregatita sa stralucesc.

Arhanghel Barakiel(pentru noroc,abundenta,pozitivitate,schimbarea vietii in bine)

Barakiel,deschide inima mea pentru a primi binecuvintarile si norocul care ma asteapta.Acum si aici invit aceste daruri de abundenta in viata mea.Ajuta-ma sa gindesc pozitiv,sa pot fi un magnet de atractie pentru lucrurile bune din viata mea,asculta te rog,dorintele inimii mele.Multumesc pentru ajutor si arata-mi un semn prin vise sau intimplari,ca ai ascultat ceea ce te-am rugat.


Arhanghelul Chamuel(pentru recuperarea banilor pierduti,furati,gasirea carierei potrivite,obiectelor pierdute,intarirea relatiilor,gasirea sufletului pereche)

Arhanghel Chamuel,se pare ca mi-am pierdut...Stiu ca nimic nu este intr-adevar pierdut,din moment ce Dumnezeu se afla peste tot si poate vedea unde se afla orice lucru.Te rog,calauzeste-ma sa gasesc ceea ce caut.Multumesc Chamuel.

Eu stiu ca in fata lui Dumnezeu nimic nu este pierdut.Multumesc Arhanghel Samuel ca ma ajuti sa-mi recapat...Amin.

Daca te simti singur sau ai o relatie dificila cu alta persoana.

Arhanghel Chamuel,iti multumesc ca ma ajuti pe mine si pe...sa ne apropiem si sa ne acceptam unul pe celalalt si pentru ajutorul pe care mi-l dai astfel incit eu sa pot elibera durerea pe care...mi-a cauzat-o.

Gasirea persoanei potrivite:

Iti multumesc Arhanghel Samuel caci imi trimiti partenerul potrivit pentru care si eu sa fiu perfect,alaturi de care sa traiesc o iubire frumoasa,manifestata,alaturi de care sa traiesc viata frumoasa,plina de iubire,sanatate si fericire pe care Dumnezeu mi-a harazit-o chiar de la nastere,multumesc.

Iti multumesc Arhanghel Samuel ca ma insotesti in viata si imi ajuti sa vad partea divina din mine,sa ma conectez cu ea si sa-mi manifest calitatile divine.Ma deschid acum in fata iubirii si cu cit voi primi mai multa iubire cu atit mai mult ma voi manifesta.Multumesc.Amin!


Arhanghelul Haniel(Anael)

(vindecare,echilibru,dezvoltarea clarviziunii)

Arhanghel Haniel,invaluie-ma in lumina ta albastra si elibereaza-ma de tot ce nu serveste binelui meu:temeri,constringeri,limitari,atasamente,relatii nepotrivite,obiceiuri nesanatoase.Iti multumesc ca ma ghidezi catre intuitia mea care stie intotdeauna ce este mai bine pentru mine.Invata-ma sa-mi onorez sentimentele si trairile.Invata-ma sa ma iubesc si sa ma accept asa cum sunt.Sunt o fiinta de lumina.Multumesc.Asa sa fie si asa este.


Arhanghel Jophiel iti multumesc pentru ca ma ajuti sa gindesc pozitiv si astfel sa creez momente minunate in viata mea.Iti multumesc ca imi dai putere astfel incit sa ma privesc prin ochii lui Dumnezeu si sa vad ca sunt o persoana minunata.Amin.


Arhanghelul Metatron(schimbari importante,domeniului de activitate,cunoasterea destinului,pentru copiii ce au dificit de atentie,hiperactivitate)

Il invoc pe Arhanghelul Metatron sa ma asiste in deschiderea si sustinerea chakrei mele sacrale.Iti multumesc Arhanghel Metatron pentru ca ma ajuti sa sa imi recunosc nevoile fizice si emotionale.Te invoc sa ma asisti ori de cite ori sunt in dezechilibru.Iti multumesc ca imi aduci aminte sa aleg bucuria in fiecare zi a vietii mele.Iti multumesc,Arhanghel Metatron.

Primirea energiei:

Metatron,Arhanghel al Inaltarii,multumesc ca ai venit la mine cu energia ta care trece dincolo de timp si spatiu,in timp ce cubul tau sacru cuprinde fiinta mea,sufletul meu se adapteaza la aici si acum,eu imi gasesc misiunea personala in prezent si permit calauzirii divine sa ma ajute sa merg inainte.Chakrele mele se aliniaza cu iubirea si eu ma pregatesc sa creez Cerurile pe pamint.Asa sa fie.Asa este.Amin.


Arhanghelul Raguel(relatii armonioase cu persoanele ce te pot ajuta financiar,solutionarea certurilor,respectarea legii)

Arhanghel Raguel,iti multumesc ca ai intervenit in relatia mea cu...aducindu-ne pe amindoi la nivelul pacii si armoniei.Iti sunt recunoscator pentru ajutorul dat in solutionarea diferendului dintre noi cu iubire si cooperare.Apreciez iertarea pe care o simtim unul fata de altul,stiu ca voia lui Dumnezeu este pacea vesnica si ca fii ai lui Dumnezeu,suntem constienti ca ne-ai ajutat sa traim acest adevar,acum si pururea,in pace si recunostinta.Iti multumim.

Pentru vindecarea relatiilor trecute,prezente,armonia cu parintii,eliberarea sentimentelor negative.

Draga Arhanghel Raguel,va multumesc pentru armonizarea tuturor relatiilor mele si ajuta-ma sa fiu un bun prieten pentru mine si pentru toti ceilalti.


Arhanghelul Raziel(miracol,clarviziune,manifestare)

Arhanghel Raziel,te rog ajuta-ma sa-mi deschid mintea catre secretele divine ale Universului.Ajuta-ma sa inlatur orice convingeri limitatoare sau temeri,ca sa pot avea intelegerea spirituala la cel mai profund si mai clar nivel.In mod special,as dori sa ma instruiesti in legatura cu...Multumesc,Arhanghel Raziel,pentru invataturile tale.

Prin numele lui Dumnezeu cel Prea Inalt Yah,te chem,preaintelept si preaputernic arhanghel Raziel,pentru a ma ajuta sa cunosc si sa inteleg din plin ceea ce am nevoie,Aici si Acum.Amin.


Arhanghelul Sandalphon(implinirea dorintelor,suma de bani,muzica,rugaciuni-raspunsuri,vindecarea tendintelor agresive,protectorul omenirii,femeilor,muzicantilor)

Iubite Arhanghel Sandalphon,cel care transite lui Dumnezeu rugaciunile si raspunde la toate rugaciunile,am nevoie acum de ajutorul tau.Te rog sa transmiti lui Dumnezeu aceasta rugaciune a mea...cit mai repede posibil.Te rog sa-mi trasnmiti un mesaj clar,pe care sa-l inteleg cu usurinta.Te rog sa ma instiintezi despre implinirea cererii mele si sa-mi spui daca trebuie sa fac ceva.Multumesc si Amin.

Prin numele lui Dumnezeu Cel Prea Inalt Adonay Melek,te chem preamarit si preaputernic arhanghel Sandalphon pentru a ma ajuta sa comunic din plin cu Divinitatea,Aici si acum.Amin.

Arhanghel Sandalphon,Inger al Pamintului,primesc lumina ta aramie in viata mea.Iti multumesc pentru ca ma calauzesti sa inteleg semnele prezentei cerurilor si transmit rugaciunile mele catre ceruri.Imi permit sa ma conectez cu tine si cu inteligenta planetei Pamint.Arhanghel Sandalphon,aminteste-mi cum pot sluji,cum pot straluci si cum ma pot adapta la schimbarile planetare in curs.Ma las in seama fortei tale.


Arhanghelul Uriel(cind brusc vine o idee la solutionarea problemei ,arhanghelul Uriel e in preajma,ajuta in luarea deciziilor,motivatii,idei creative,rezolvarea conflictelor,elimina emotiile negative,furia,anxietatea)

Vizualizati-va inconjurat de culoare rubinie/aurie spunind aceasta invocatie

Arhanghelul Uriel am nevoie de tine.Inconjoara-ma te rog cu lumina ta si adu pace in fiinta si in viata mea si multumesc ca faci asta.Iti multumesc ca ma ajuti sa elimin blocajele mentale sau emotionale care imi provoaca temeri de orice fel.Iti multumesc ca ma ajuti sa inteleg cine sunt eu cu adevarat,ca inteleg toate experientele prin care trec,multumesc ca ma ajuti sa evoluez.Multumesc Arhanghel Uriel pentru intelepciunea si indrumarea pe care mi le oferi.Asa sa fie si asa este.Amin.

Arhanghel Uriel,te rog sa ma ajuti cu intelepciunea ta in...Doresc cit mai multe informatii posibile,incit sa pot vedea clar adevarul acestei situatii.Te rog,ajuta-ma sa i-au o decizie in cunostinta de cauza,informindu-ma despre toate perspectivele implicate.Te rog,ajuta-ma sa au clar,sa inteleg aceste informatii si sa am mintea cit mai deschisa posibil.Multumesc,Arhanghel Uriel.


Arhanghelul Zadkiel(iti arata ce anume ai gresit,deblocarea caii de prosperitate,gasirea obiectelor pierdute,vindecarea emotiilor,fizicului,intarirea memoriei,amintirea unor informatii importante,ajuta la studii,examene.)

Arhanghel Zadkiel,te rog,ajuta-ma sa-mi vindec inima.Daca am o neiertare ,te rog,ajuta-ma sa vad car.Daca trebuie sa am mai multa compasiune,te rog umple-mi inima de mila.Daca sunt ingrijorat sau nelinistit,te rog sa-mi umpli inima cu credinta si liniste.Acum las aceasta situatie pe de-a intregul in seama ta si a lui Dumnezeu si cred ca puterea ta vindecatoare,daruita de Dumnezeu,va avea grija de orice amanunt,cu grazie,armonie si intelepciune divina.Multumesc.

Cind esti in neajuns:

Prin numele lui Dumnezeu Cel Prea Inalt El,te chem prea-drept si prea milostiv arhanghel Zadkiel,pentru a ma ajuta in acest ceas in care am nevoie de judecata dreapta si ajutorul tau,Aici si Acum.Amin.

Pentru eliberare de negativitate,karmei:

Arhanghel Zadkiel,invoc acum raza violet ,pentru a ma elibera din negativitatea ce ma inconjoara in acest moment.


4.915 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page