top of page

Poti sa-ti vindeci viata-Louise L.Hay


In infinitatea vietii in care ma gasesc,totul este perfect,intreg si complet.Cred intr-o putere mai mare decit mine,care trece prin mine in fiecare moment al fiecarei zi.Ma deschid catre intelepciunea interioara,stiind ca exista o singura Inteligenta in acest Univers.De la aceasta inteligenta vin toate raspunsurile.toate solutiile,toate vindecarile,toate creatiile.Am incredere in aceasta putere si Ineligenta,stiind ca tot ceea ce am nevoie sa stiu imi este dezvaluit,si tot ceea ce am nevoie sa am vine la mine acolo unde trebuie,in ordinea in care trebuie,la momentul potrivit.Totul este bine in lumea mea.

In infinitatea vietii unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Sunt intotdeauna protejat si indrumat in mod divin.Pot sa ma uit in interiorul meu fara sa risc nimic.Pot sa ma uit in trecutul meu fara sa risc nimic.Pot sa-mi largesc punctul de vedere despre viata,fara sa risc nimic.Sunt mult mai mult decit personalitatea mea-trecut,prezent si viitor.Aleg acum sa ma ridic deasupra problemelor mele de personalitate,ca sa recunosc maretia fiintei mele.Doresc din tot sufletul sa invat sa ma iubesc.Totul este binein lumea mea.

In infinitatea vietii mele unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Trecutul nu are putere asupra mea pentru ca vreau sa invat sa ma schimb.Vad necesitatea trecutului ca sa ma aduca unde sunt astazi.Doresc sa incep in aces moment sa curat incaperile din casa mintii mele.Stiu ca nu conteaza de unde incep,asa ca am sa incep cu cele mai mici lucruri si mai usoare incaperi.Si in felul acesta am sa vad rezultatele repede.Sunt fericit sa fiu in mijlocul acestei aventuri,pentru ca stiu ca nu am sa mai trec niciodata prin exact aceiasi experienta.Doresc sa ma eliberez.Totul este bine in lumea mea.

In infinitatea vietii mele unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Nu mai vreau sa aleg sa cred in limitari si lipsuri trecute.Acum aleg sa incep sa ma vad asa cum ma vede Universul,perfect,intreg si complet.Sunt acum perfect,intreg si complet.Va fi inotdeauna perfect,intreg si complet.Aleg acum sa-mi traiesc viata bazat pe aceasta intelegere.Sunt la locul potrivit,la timpul potrivit,facind ceea ce trebuie sa fac.Totul este bine in lumea mea.

In infinitatea vietii mele unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Acum,aleg cu calm si obiectivitate sa-mi vad vechile tipare,si doresc sa fac schimbari.Sunt usor de educat.Pot sa invat.Vreau sa ma schimb.Aleg sa fac schimbarile cu placere.Cind descopar inca ceva de care pot sa ma eliberez,aleg sa reactionez ca si cum am gasit comoara.Ma vad pe mine insumi schimbindu-ma in fiecare moment.Gindurile nu mai au nici o putere asupra mea .Eu sunt puterea in lumea mea.Aleg sa fiu liber.Totul este bine in lumea mea.

In infinitatea vietii mele unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Vad toate tiparele de impotrivire di mine,doar ca pe alte lucruri de care ma pot elibera.Ele nu au nici o putere asupra mea.Eu merg lin,inainte atit cit pot de bine,cu schimbarile ce au loc in viata mea.Ma aprob pe mine si felul in care ma schimb.Fac tot ceea ce pot pentru asta.In fiecare zi este din ce in ce mai usor.Ma bucur sa fiu in ritmul si curgerea vietii mele a-tot-schimbatoare.Astazi este o zi minunata.Aleg sa o fac asa.Totul este bine in lumea mea.

In infinitatea vietii mele unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Schimbarea este legea naturala a vietii mele.Ii spun bine ai venit.Vreau sa ma schimb.Aleg sa imi schimb modul de a gindi.Aleg sa schimb vorbele pe care le folosesc.Ma mut de la vechi la nou,cu usurinta si bucurie.Imi este mult mai usor sa iert decit am crezut.Iertarea ma face sa ma simt liber si usor.Invat cu bucurie sa ma iubesc pe mine insumi,din ce in ce mai mult.Cu cit ma eliberez de mai mult de resentiment,cu atit mai multa dragoste pot sa exprim.Faptul ca imi schimb gindurile ma face sa ma simt bine.Invat sa aleg ca ziua de azi sa fie o experienta placuta.Totul este bine in lumea mea.

In infinitatea vietii mele unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Viata mea este in permanenta noua.Fiecare moment al vietii mele este nou,proaspat si vital.Imi folosesc gindirea afirmativa sa creez exact ceea ce imi doresc.Aceasta este o noua zi.Eu sunt un nou eu.Gindesc diferit.Vorbesc diferit.Actionez diferit.Ceilalti ma trateaza diferit.Noua mea lume este o reflexie a noii mele gindiri.Este o bucurie si o placere sa plantez seminte noi,pentru ca stiu ca aceste seminte vor deveni noile mele experiente de viata.Totul este bine in lumea mea.

In infinitatea vietii mele unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Ma sprijin si ma sustin si viata ma sustine si ea.Vad dovezile Legii Supreme lucrind peste tot in jurul meu si in fiecare aspect al vietii mele.Intaresc tot ceea ce invat intr-un mod placut cu bucurie.Ziua mea incepe cu recunostinta si bucurie.Astept cu entuziasm avemturile zilei ce incepe,stiind ca,totul este bine in viata mea.Iubesc cine sunt si iubesc ceea ce fac.Sunt expresia via si iubitoare a vietii.Totul este bine in viata mea.

In infinitatea vietii mele unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Traiesc in armonie si echilibru cu efiecare persoana pe care o cunosc.Adinc,in mijlocul fiintei mele exista un izvor de iubire infinit.Ii permit acestei iubiri acum sa iasa la suprfata.Ea imi umple inima,trupul,mintea,constiinta,toata fiinta mea,radiaza din mine in toate directiile si se intoarce inzecit la mine.Cu cit mai multa dragoste folosesc si dau de la mine,cu atit mai multa am de dat.Sursa este nelimitata.Folosind iubirea ma face sa ma simt bine.Este o expresie a bucuriei mele interioare.Ma iubesc si de aceea imi ofer o casa confortabila,care imi satisface toate necesitatile si este foarte placuta.Ii umplu camerele cu dragoste,astfel ca toti care intra,incluzindu-ma si pe mine,vor simti aceasta dragoste si vor fi hraniti de ea.Ma iubesc,de aceea am un job care imi place cu adevarat care imi foloseste talentul creativ si abilitatile mele si unde lucrez cu oameni si pentru oameni pe care ii iubesc si care ma iubesc.Cistig multi bani.Ma iubesc,de aceea ma port si gidesc cu dragoste despre toti pentru ca stiu ca ceea ce dau de la mine mi se intoarce inzecit inapoi.Atrag numai oameni iubitori in lumea mea,pentru ca ei sunt oglinda a ceea ce sunt eu.Ma iubesc,de aceea iert si las sa se duca tot trecutul si toate experientele sale si ma eliberez.Ma iubesc,de aceea traiesc totul in prezent,traind fiecare moment ca fiind bun si stiind ca viitorul meu va fi luminos,vesel si stabil,pentru ca sunt un copil iubit al Universului si Universul are grija de mine cu dragoste acum si pentru totdeauna.Totul este bine in lumea mea.

In infinitatea vietii unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Talentele si abilitatile mele creative curg prin mine si sunt exprimate in cele mai satisfacatoare feluri.Exista intotdeauna oameni care cauta serviciile mele.Sunt intotdeauna cautat si pot sa aleg ceea ce vreau si imi place sa fac.Cistig bani buni,facind ceea ce ma satisface.Munca mea este o placere si o bucurie.Totul este bine in lumea mea.

In infinitatea vietii unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Sunt una cu puterea care m-a creat.Am in mine toate ingredientele pentru succes.Las acum formula succesului sa curga prin mine si sa se manifeste in lumea mea.Orice voi fi indrumat sa fac,va fi un succes si din glorie in glorie.Calea mea este o serie de pasi catre succese si mai mari.Totul este bine in lumea mea.In infinitatea vietii unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.Sunt una cu Puterea care m-a creat.Sunt total deschis si receptiv la curgerea abundenta de prosperitate pe care o ofera Universul.Toate necesitatile si dorintele mele sunt indeplinite inainte chiar eu sa cer.Sunt indrumat de Divinitate si sa fac alegeri care sunt benefice pentru mine.Ma bucur de succesul altora,stiind ca este suficient pentru fiecare dintre noi.Imi extind mereu constientizarea abundentei si acest lucru se reflecta intr-o continua crestere a veniturilor mele.Binele meu vine de peste tot si de la toti.Totul este bine in lumea mea.

In infinitatea vietii unde sunt,totul este perfect,intreg si complet.

Imi recunosc trupul ca pe un prieten bun.Fiecare celula in corpul meu are Inteligenta Divina.Ascult ceea ce imi spune si stiu ca sfatul ei este bun.Sunt intotdeauna aparat,protejat in mod Divin si indrumat.Aleg sa fiu sanatos si liber.Totul este bine in lumea mea.



257 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page