top of page

Rugaciune pentru a gasi curajul de a-ti urma Menirea Vietii

Arhanghele Mihail, te rog să vii la mine acum. Te rog frumos să pogori în mintea şi inima mea şi să înlături toate temerile care mă împiedică să fac schimbările necesare în viaţă. Ajută-mă să mă simt în siguranţă materială şi emoţională. Ajută-mă să mă eliberez de teama de a face schimbări. Te rog ajuta-mă să merg înainte fără teamă, cu deplină credinţă în Dumnezeu. Te rog să mă ajuţi să aflu că Dumnezeu mă sprijină cu aceeaşi energie cu care menţine planetele pe cer. Las acum toate grijile şi temerile mele în seama lui Dumnezeu. Ajută-mă să aflu, să cred şi să-mi deschid inima pentru iubire ca să pot trimite aceeaşi iubire către Domnul şi toţi copiii săi. Îţi mulţumesc. Amin.

177 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comentarios


bottom of page