top of page

Rugaciune pentru autenticitate


“Drag şi binecuvântat Dumnezeu Sfânt Mamă-Tată,

Cu smerenie rog să reverşi asupra mea graţia Ta atotputernică, astăzi, pentru a deveni mai cinstit cu alţii şi, mai presus de orice, cu mine însumi. Îţi cer graţia pentru a înceta să mai dau vina pe alţii sau pe mine însumi pentru lucruri care au fost grele sau dureroase în viaţa mea şi pentru a putea începe să-mi trăiesc viaţa eliberat de atacuri, de minciuni, de ruşine, de vină şi de furie, pe care egoul meu le aruncă asupra evenimentelor vieţii mele. Te rog ca graţia Ta iubitoare să lumineze gândurile mele întunecate şi furioase şi să mă elibereze de iluzia stării de victimă, care mă separă de Tine, iubit Creator şi Sursă.

Te rog ca sfânta şi binevoitoarea binecuvântare a graţiei să-mi dea curajul de a păşi în direcţia dorinţei inimii mele, fără ezitare sau teamă. Ajută-mă să nu cedez în faţa valului neîncetat de scuze şi motive pe care egoul meu mi le oferă pentru a ocoli adevărata mea cale. Te rog ca graţia Ta să mă ajute astăzi să nu mai vorbesc despre ce voi face şi mai degrabă despre ceea ce fac. Te rog ca graţia Ta iubitoare şi milostivă să mă ajute să rămân conştient şi atent la prezenţa Ta iubitoare în viaţa mea, la binecuvântările neîncetate cu daruri pline de iubire.

Te rog ca graţia Ta preasfântă să mă ajute să am încredere în alţii şi să le cer ajutor şi sprijin, în loc să încerc să mă port arogant, ca şi cum aş avea totul „sub control”. Te rog ca graţia Ta sfântă să mă ajute să duc o viaţă integră, să gândesc, să simt, să vorbesc şi să acţionez în armonie cu adevăratul meu Spirit şi să nu cedez influenţelor negative ale altora sau ale egoului meu cel plin de teamă, care mă îndeamnă să acţionez în opoziţie cu adevărul meu.

Te rog ca graţia Ta sfântă să-mi permită să fiu conştient de adevăratul meu loc în univers, în calitate de copil şi de slujitor sfânt şi iubit al Tău şi să rămân credincios muncii mele lăuntrice şi omeneşti, ca lucrător spiritual cu lumină, care am venit aici să aduc mai multă iubire şi mai multă pace acestei frumoase şi binecuvântate planete, în această zi.

Mulţumesc dinainte că-mi împlineşti rugăciunea.”

4 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page