top of page

Rugaciune pentru deschiderea inimii


“Doamne Dumnezeule Mama-Tata,

Te rog astazi sa reversi asupra Spiritului meu preaputernica Ta gratie, sa-mi deschizi inima, incat sa accept tot ce vine in calea mea, in aceasta zi, stiind ca toate experientele deschid usi catre invataturi mai inalte si catre puteri mai mari, doar daca sunt dornic sa vad adevarul.

Te rog sa binecuvantezi si sa umpli Spiritul meu cu grija de a respira profund si de a ramane centrat astazi, chiar daca experientele pe care le traiesc ma streseaza ori ma provoaca sa fac o schimbare neasteptata. Da-i Spiritului meu gratia de a spune adevarul limpede si clar, fara mustrari si invinovatiri, si gratia de a cere ceea ce doresc de la altii.

Da-mi gratia sa-mi amintesc si sa actionez ca un adult pe deplin responsabil de experienta mea de viata, amintindu-mi ca am puterea de a alege cum sa raspund la toate intamplarile care se desfasoara in fata mea astazi. Da-mi gratia sa-mi controlez respiratia si sa-mi stapanesc Spiritul inainte de a raspunde, pentru a ma comporta in armonie cu Eul meu. Da-i Spiritului meu abilitatea sa simta emotiile deplin si sa invete din ele, mai degraba decat sa actioneze in mod negativ ori sa le ascunda in incercarea de a ma departa de sentimentele mele.

Divin Creator, Te rog sa-i dai Spiritului meu puterea de a transforma orice situatie pe care o intalnesc intr-o ocazie de a recrea ceea ce doresc cu adevarat in viata mea. Binecuvanteaza Spiritul meu cu obiectivitate si detasare, in aceasta zi, sa pot accepta tot ce se intampla in fata mea fara sa-mi asum responsabilitatea pentru ce nu este al meu, ci doar pentru gandurile, cuvintele si faptele mele

Binecuvanteaza-mi si umple-mi Spiritul cu recunostinta deosebita pentru toate darurile ascunse care vin din fiecare experienta, chiar daca darul inseamna ocazia de a fi matur si temeinic in aceasta zi, sa raspund provocarilor vietii fara sa adaug propria mea drama. Da-i Spiritului meu abilitatea sa pot participa deplin, in aceasta zi, observand si invatand din orice si de la oricine, fara sa absorb energia negativa din jurul meu si sa o preiau ca si cum ar fi a mea. Binecuvanteaza Spiritul meu cu gratia de a primi intamplarile in casa fericita si sanatoasa a trupului meu, eliminand din sistemul meu nervos energia negativa reziduala, din trecut, care mi-ar putea perturba vibratiile pline de pace.

Iti multumesc dinainte ca-mi asculti rugaciunea si-mi acorzi gratia sa-ti raspund, in aceasta zi, cu maturitate, recunostinta si detasare, creand ceea ce doresc cu ceea ce mi s-a dat, fara drama sau zbatere emotionala inutila. Iti sunt recunoscator acum si intotdeauna.”

Asa sa fie si asa este.

13 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page