top of page

Rugaciune pentru un nou inceput

Tata Ceresc, ajuta-ma sa iert pe cei care m-au rait. Ajuta-ma sa-i vad prin Ochii Tai plini de Iubire neconditionata si lasa-mi alaturi doar oameni de la care pot si trebuie sa invat. Eu azi ridic fruntea spre cer si imi indrept pasii spre inainte “ un alt drum, un nou inceput. Te iau cu mine si te rog sa-mi trimiti ingerii spre calauzire, protectie si ajutor divin. Am nevoie de Iubirea Ta, de Credinta care-mi va fi toiag si Mangaiere atunci cand voi simti greul cum apasa pe umerii mei. Da-mi binecuvantarea rabdarii, a curajului si a iubirii.

Esti Cel care ma va duce departe pe calea Misiunii mele Divine. Esti tot ce am nevoie acum pentru noua mea viata. Amin!

145 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page