top of page

Rugaciune pentru vindecarea efectelor stresului



Doamne Dumnezeule, Arhanghele Rafail şi Arhanghele Mihail.Se pare că stresul mă afectează puternic şi am nevoie de ajutorul vostru. Vă rog să mă eliberaţi de presiunile pe care eu însumi mi le-am impus. Arhanghele Rafail, te rog să mă acoperi cu energia şi cu harul tău vindecător pentru ca trupul meu să anuleze efectele stresului. Arhanghele Mihail, te rog să tai şi să îndepărtezi efectele negative şi gândurile de teamă, inclusiv legăturile care îmi secătuiesc forţele. Doresc să elimin orice deprinderi de auto-pedepsire, de urgenţe în timp, şi orice alte sisteme care creează situaţii stresante. Ştiu că am suficient timp şi suficientă energie, într-adevăr, şi vă cer să mă ajutaţi să trăiesc această stare acum. Vă mulţumesc, Amin.

134 afișări0 comentarii

Comments


bottom of page