top of page

Rugaciunea de singe a lui Hristos pentru copii

O, tată, vin să te implor și să te rog să-mi auzi vocea, sunt neliniștit, mijloci astfel încât fiul meu să se îndepărteze de companiile proaste și să nu cadă în consumul de droguri, alcool, se alătură din nou școală, vă cer din toată inima mea puterea sângelui lui Iisus Hristos, Doamne fă-l din nou om bun.

Doamne, Tată ceresc, purifică sufletul fiului nostru, curăță-l de rău, de ură, de resentimente, de teamă, de angoasă, de singurătate, de tristețe și de durere ... prin sângele tău, te rugăm să-l transformi într-o ființă care iubește pe ceilalți , vesel, calm, amabil, fără teamă, care transmite iubire, fără supărare, mucegai spiritul îl protejează cu sângele tău prețios.

Milostive Dumnezeule, voi care știți totul, vedeți totul, dați-ne înțelepciune pentru că suntem părinții care suntem și vrem să fim mai buni, ajutați-mă să mă înțeleg cu ei, știm cât de vârstă aveți și când sunt mai neliniștiți și / sau rebeli.

O, sângele binecuvântat al lui Isus Hristos a vărsat pe Isus, pe fiul nostru, sângele tău binecuvântat și purificat, pentru ca acesta să-i dea putere.

Te întreb din adâncul ființei mele.

Amin.

77 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page