top of page

Rugaciunea singelui lui Hristos


Pentru cazuri dificile

O, sângele binecuvântat al lui Iisus Hristos! Sângele imaculat, omenesc și divin, spală-mă, curăță-mă, iartă-mă, umple-mă cu prezența ta; Purificând sângele care dă putere, te ador în prezența ta euharistică pe Altar, cred în puterea și dulceața ta, am încredere în tine să mă păstrezi de tot răul și te rog din adâncul ființei mele: pătrunde-mi sufletul și Curățați-l, umpleți-mi inima și inflamați-o.

Sânge prețios vărsat pe cruce și palpitant în inima sacră a lui Isus, te ador și îți ofer în omagiu lauda și dragostea mea și îți mulțumesc Doamne Sângele tău și viața ta, deoarece datorită oamenilor am fost mântuiți și obținem apărare înainte Totul rău în jurul nostru.

O, Iisuse, care mi-ai dat darul prețios al Sângelui tău și pe Calvar, cu curaj și predare generoasă, m-ai curățat de toate petele și ai turnat prețul răscumpărării mele; O, Hristoase Iisuse, care pe altar este viața mea, îmi comunici viața, tu ești sursa tuturor harurilor cunoscute și marele dar al lui Dumnezeu pentru copiii săi, ești încercarea și promisiunea Iubirii Veșnice pentru noi.

Apreciez toate oportunitățile în care am fost salvat și protejat cu puterea și puterea ta, care mă susține în certitudinea înțelegerii absolute a slăbiciunilor mele, a vulnerabilității mele și a capacității tale de a mă proteja de răul care mă înconjoară. pândurile diavolului care ne îmbrăcă mereu dincolo de puterile și posibilitățile noastre.

Vă mulțumim pentru a fi un Sânge Regal care ne eliberează viața de întuneric și de instrumentele răului care adesea vin să ne facă rău.

Amin.


De protectie

Doamne Iisuse, în Numele Tău și cu puterea Sângelui tău Prețios sigilăm fiecare persoană, fapte sau evenimente prin care inamicul vrea să ne facă rău.

Cu Puterea Sângelui lui Isus sigilăm fiecare putere distructivă din aer, pe pământ, în apă, în foc, sub pământ, în forțele satanice ale naturii, în abisurile iadului și în lume în care ne vom mișca astăzi.

Cu puterea Sângelui lui Isus rupem orice amestec și acțiune a celui rău.

Îl rugăm pe Isus să trimită Preasfânta Fecioară în casele noastre și la locurile de muncă însoțite de San Miguel, San Gabriel, San Rafael și toată curtea lor Santos Angeles.

Cu Puterea Sângelui lui Isus pecetluim casa noastră, pe toți cei care o locuiesc (numim fiecare dintre ei), oamenii pe care Domnul îi va trimite, precum și alimente și bunurile pe care El le trimite cu generozitate pentru susținerea noastră.

Cu puterea Sângelui lui Isus sigilăm pământul, ușile, ferestrele, obiectele, pereții și podelele, aerul pe care îl respirăm și cu credință plasăm un cerc din Sângele Lui în jurul întregii noastre familii.

Cu Puterea Sângelui lui Isus sigilăm locurile în care vom fi în această zi și oamenii, companiile sau instituțiile cu care urmează să ne ocupăm (numim fiecare dintre ele).

Cu puterea Sângelui lui Isus sigilăm munca noastră materială și spirituală, afacerile întregii noastre familii, precum și vehiculele, drumurile, aerul, drumurile și orice mijloc de transport pe care îl vom folosi.

Cu Sângele tău prețios sigilăm actele, mințile și inimile tuturor locuitorilor și conducătorilor Patriei noastre, astfel încât liniștea Ta și Inima Ta să domnească în cele din urmă.

Îți mulțumim Doamne pentru Sângele și Viața Ta, pentru că datorită lor am fost mântuiți și suntem păziți de tot răul.

Amin.


Rugaciune pentru fiecare zi

Dumnezeul meu vine în ajutorul meu, Doamne, grăbește-mă să mă ajute.

Invoc puternica protecție a Răscumpărătorului Prețios Sângele lui Hristos, Regele universului și Regele regilor.

În numele lui Dumnezeu Tatăl, în numele lui Dumnezeu Fiul și în numele lui Dumnezeu Duhul Sfânt: cu Puterea Sângelui lui Iisus Hristos Domnul, pecetluiesc și protejez, protejez și sigilez, conștientul meu, inconștientul, inconștientul, rațiunea mea, inima, sentimentele, simțurile, ființa mea fizică, ființa mea mentală, ființa mea materială și ființa mea spirituală.

Dumnezeul meu vine în ajutorul meu, Doamne, grăbește-mă să mă ajute.

Tot ceea ce sunt, tot ce am, tot ce pot, tot ce știu și tot ce iubesc, este sigilat și protejat cu puterea Sângelui lui Iisus Hristos Domnul. Dumnezeul meu vine în ajutorul meu, Doamne, grăbește-mă să mă ajute.

Îmi pecetluiesc trecutul, prezentul și viitorul meu, îmi pecetluiesc planurile, obiectivele, visele, iluziile, tot ceea ce întreprind, tot ceea ce încep, tot ce gândesc și fac, este bine sigilat și protejat cu puterea Sângelui lui Isus Hristos Domnul Dumnezeul meu vine în ajutorul meu, Doamne, grăbește-mă să mă ajute.

Îmi pecetluiesc persoana, familia, bunurile, casa mea munca mea, afacerea mea, arborele genealogic, înainte și după, totul este sigilat și protejat, cu Puterea Sângelui lui Isus Hristos Domnul.

Dumnezeul meu vine în ajutorul meu, Doamne, grăbește-mă să mă ajute.

Mă ascund în rana părții rănite a lui Isus, mă ascund în Inima Imaculată a Fecioarei Fecioare Maria, pentru ca nimic și nimeni să nu mă afecteze cu răul lor, cu cuvintele și faptele lor rele, cu dorințele lor rele sau cu amăgirile lor, pentru ca nimeni să nu mă facă rău în viața mea emoțională, în economia mea, în a mea Salud, cu relele trimise, cu invidii, cu ochii răi, bârfe și calomnii și nici cu magie, vrăji, vrăji sau blesteme.

Dumnezeul meu vine în ajutorul meu, Doamne, grăbește-mă să mă ajute.

Întreaga mea ființă este sigilată, totul în jurul meu este sigilat, iar eu ……. Rămân pentru totdeauna protejat de Sângele Prețios al Mântuitorului nostru.

Amen, amen, amen.

1.182 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page