top of page

Rugaciuni la începutul si sfirsitul lucrului


Rugaciune la inceputul lucrului

Doamne Iisuse Hristoase, Fiule, Unule-Născut al Tatălui celui fără de început, Tu eşti cel ce prin gura proorocului Tău David ai zis: ieşi-va omul la lucrul său şi la lucrarea sa până seara. Tu ai zis şi prin gura fericitului Pavel Apostolul: cel ce nu vrea să lucreze, să nu mănânce. Şi iarăşi, Tu Însuţi ai zis cu preacurată gura Ta: fără de Mine nu puteţi face nimic.

Doamne, Doamne, ascult din tot sufletul şi din toată inima dumnezeieştile Tale cuvinte şi cu umilinţă alerg la bunătatea Ta. Ajută-mi mie, păcătosului, cu darul Tău, să săvârşesc lucrul ce încep acum. În numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh. Amin.


Rugăciune la sfârşitul lucrului

Doamne Iisuse Hristoase, plinirea tuturor bunătăţilor, Ţie-ţi mulţumesc pentru ajutorul şi sporul ce mi-ai dat la lucrul meu şi mă rog Ţie, fă ca lucrarea mea să-mi fie de folos. Umple de bucurie şi de veselie sufletul meu şi mă mântuieşte ca un milostiv. Amin.

7 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page