top of page

Afirmatii pentru o viata financiara libera si abundenta


Este amuzant si usor sa faci bani multi,cit mai multi.Sunt o fiinta puternica care poate manifesta in lumea reala,materiala,orice suma de bani facind exact ceea ce fac acum si ceea ce-mi place.Sunt gata sa accept exact abundenta si bogatia pe care o merit.Lumea ma sustine in crearea abundentei financiare.Exista mai mult decit suficient aici si acum pentru fiecare in parte.Intotdeauna i-au decizia corecta pentru a produce abundenta in viata mea.Cumpar ceea ce mi se pare ca este cel mai bun pentru mine,ceea ce-mi face inima sa cinte si ceea ce ma face mai bogat interior.Imi platesc facturile in fiecare luna ,din ce in ce mai usor,fara sa planific si fara sa economisesc ceva.Am un venit lunar care ma satisface pe deplin.Abundenta divina este starea mea naturala de a fi.Fiecare atom din corpul meu,mintea si spiritul meu,este plin de abundenta divina.Sentimentul de a fi infinit de bogat este gindit ca esenta a inimii,mintii si sufletului meu.Intotdeauna inspir actiuni care-mi fac viata mai bogata.Cer ghidare in lumea spirituala ca sa ma pot bucura pe deplin de lumea materiala.O suma de bani foarte mare se afla dejain cale spre mine chiar in acest moment.Manifest usor destui bani pentru a putea face tot ce imi doresc.Dau bani si banii se intorc la mine,banii sunt facuti ca sa circule si sa faca cit mai multa lume fericita.Am permisiunea deplina de a fi bogat dincolo de visele mele cele mai indraznete.Am o relatie de natura divina cu banii,banii sunt prietenii mei.Sunt un maestru al banilor pentru ca sunt una cu banii.Veniturile mele imi depasesc intotdeauna cheltuielile,din puct de vedere financiar,sunt liber.Sunt intotdeauna deschis fata de noi metode de a face bani.Fiecare investitie pe care o fac imi aduce mare bucurie si o mare abundenta.O bogatie infinita curge prin mine usor si fara efort,chiar in acest moment.Cu fiecare zi devin din ce in ce mai liber din punct de vedere financiar,in toate felurile posibile.Am o multime de bani pentru a ma putea simti in siguranta din punct de vedere financiar si pentru ca totul sa mi se para mult mai usor.Ma simt bogat si recunoscator pentru banii pe care ii am acum si aici.Am toti banii de care am nevoie acum eventual in conturi bancare.Sunt binecuvintat cu abundenta financiara divina in viitor.Sunt un maestru in bani,al banilor,din punct de vedere financiar.Multumesc universului pentru tot ceea ce-mi da si face pentru mine.Sume mari de bani,eventual in cecuri sau depuse in cont,imi parvin in mod constant.Mii de euro sau milioane de lei imi intra chiar acum in cont.O abundenta exterioara divina se afla deasupra si dedesubtul meu,in fata si in spatele meu,la stinga si in dreapta mea,sunt inconjurat de bogatie.Intotdeauna am suficienti bani ca sa pot sa ii impart cu altii.Trimit binecuvintare spre toti cei care experimenteaza propria lor abundenta in acest moment.Multumesc Univers pentru ca mi-ai daruit aceasta incredibila abundenta.Eu sunt Abundenta!



1.261 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page