top of page

Rugaciune de conectare cu abundenta divina


Stiu si inteleg ca inteligenta infinita,omniprezenta in intregul univers,este sursa bunastarii mele.Imi armonizez gindurile si sentimentele cu cele de vibratie inalta le acestei inteligente infinite si traiesc in fiecare clipa a vietii mele intr-o stare de santate perfecta,echilibru,armonie,bucurie,fericire si abundenta.

Ma armonizez cu abundenta infinita a universului.Stiu si simt cum ea se manifesta zilnic in plan fizic,prin realitatea mea.Sursa bunurilor mele este acest spirit infinit care se manifesta in viata mea,in legatura cu munca mea,cu energia si cu vitalitatea mea.Stiu si vad cum acest spirit infinit ma ajuta sa recuperez toti anii pe care i-am pierdut,regenereaza toate lucrurile dezechilibrate din viata mea si ma readuce pe poteca inalta a prosperitatii si abundentei.Puterea creatoare a subcontientului meu este conectata permanent la aceasta inteligenta infinita.

Si eu manifest in realitatea mea toate experientele pe care vreau sa le traiesc,idei creatoare,inspiratie,frumusete,abundenta,echilibru si actiuni corecte.

Abundenta infinita din univers ajunge intotdeauna la mine,cu gratie,cu usurinta si la timp divin.In viata mea,exista in mod firesc,un surplus divin.Aceasta abundenta,curge libera prin mine,pe canale doar de Dumnezeu stiute.Ramin deschis tuturor cailor prin care abundenta infinita ajunge la mine si de aceea sunt relaxat,linistit si fericit.Scopurile si dorintele mele sunt in rezonanta cu acest spirit infinit si de aceea eu imi traiesc viata de zi cu zi fara sa am dorinte sau nevoi neimplinite.Cind ma gindesc la abundenta mea,la dorintele si nevoile mele,gindul meu se conecteaza la constiinta vietii si a tot ceea ce exista si cred in darurile harazite mie de drept divin.Tot ceea ce este al meu de drept divin,ajunge la mine fara intirziere,usor si pe cai sigure.Si astfel tot ceea ce imi este necesar aici pe pamint imi este revelat si trimit intocmai.Sunt una cu abundenta infinita.Stiu ca ma pot bucura de aceasta abundenta in toate aspectele vietii mele intr-o maniera perfecta pentru mine.Constientizez aceste adevaruri profunde si inteleg ca este posibil sa imi traiesc viata cu bucurie,in echilibru,armonie,liniste,in protectie si ghidare divina,in abundenta si prosperitate.

Binecuvintez fiecare situatie,fiecare lucru si toti oamenii din viata mea.Le trimit iubire,din inima mea,in fiecare clipa a vietii mele.Eman iubire in flux continuu catre tot ceea ce inseamna viata.Aceasta este realitatea mea interioara.Aduc multumiri ca am primit tot ceea ce am cerut si chiar mai bine,usor,in gratie si la timp divin.Asa este si asa sa fie,acum si pe viitor.


2.507 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Bình luận


bottom of page