top of page

Invocatia darului frumusetii

"Binecuvantat si incurajat de Sfantul Duh din mine, invoc darul frumusetii sa-mi umple viata sub toate aspectele, in aceasta zi. Sa pot transmite acest dar prin propria mea fiinta, aducand frumusetea Spiritului meu si impartasind-o lumii. Zambetul sa-mi infrumuseteze fata si stralucirea ochilor cu lumina, in timp ce reflecta frumusetea pe care o vad si apreciez peste tot in jurul meu. Invoc fortele divine ale surorii sfinte a lui Dumnezeu Venus si ajutoarele ei ceresti sa aduca la lumina cel mai minunat efort, atat in launtrul meu, cat si in afara, in aceasta zi. Cinstesc Sfantul Duh care salasluieste in mine, creand frumusete si gratie in casa mea, la locul meu de munca, prin ordine, lumina, curatenie si simplitate. Spun cuvinte frumoase si recunosc frumusetea din alti oameni prin cuvintele mele. Prin puterea Sfantului Duh din mine, aduc frumusete acestei lumi, prin creatiile mele, sub toate aspectele, in aceasta zi."

Asa sa fie si asa este!

25 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page