top of page

Ruga pentru iubire


Doamne, ajuta-ma sa nu uit sa vorbesc cu Tine inainte de a ma culca, sa nu uit ca acela poate fi ultimul somn; iar daca am ranit un om, da-mi Tu puterea de a face primul pas, spre a ma impaca. Ia-ma Tu de mana dimineata, iar cand neguri ma-mpresoara, alunga Tu ceata. Ajuta-ma sa nu ma simt singur niciodata si, fie ca am gresit sau am fost lovit, ajuta-ma sa pot veni la Tine, Tu sa ma iei in brate, sa simt mereu ca sunt iubit. Cand cei de aproape ma ranesc, cand prietenii, colegii poate, ma barfesc sau fac ce Tie nu Iti e pe plac, ajuta-ma sa nu raspund la fel. Da-mi Tu puterea sa-ntorc bine pentru rau, da-mi tu iubirea necesara, da-mi gandul Tau. Ajuta-ma sa nu mai stiu de frica, sa am mereu curajul de a merge mai departe.

In viata mea sunt multe rele: Te rog sa-nlaturi Tu tot ce de Tine ma desparte! Ajuta-ma nu doar sa vreau sa fiu cu Tine in lumea Ta de vis; ajuta-ma s-aduc aici si-acum un colt de cer, sa-ncerc s-aduc aici si-acum parfum de Paradis! Tata, ajuta-ma sa pot iubi cum Tu iubesti, sa-mi fie inima iubire fara margini! Si totul din iubire fa sa fac, iubire pentru Tine …si pentru cel de langa mine. Nu frica, dorinta de rasplata sau de a fi pe plac!... Nici gandul egoist de a-mi cumpara in acest fel un loc in cer!... Doar totul din iubire fa sa fac!

12 afișări0 comentarii

Comments


bottom of page