top of page

Ruga pentru ridicarea vibratiei prin ingerii elementelor


„O, Doamne, Dumnezeul meu,

Ajuta-ma sa sarbatoresc Iubirea Ta in mine, astfel incat fiecare celula din mine sa vibreze bucuria de a te cuprinde in fiecare moment!

Fie ca aceasta Iubire, care imi deschide inima si ma umple de binecuvantarea Ta, sa trezeasca Spiritul meu, sa elimine din structurile mele supararile, tristetea, lacomia, frica, lipsa de credinta, mania, mandria si orice energie care nu este in acord cu Lumina TA.

Fie ca Puterea Ta sa se reverse in fiecare atom din mine si sa creasca in inima mea iertarea, compasiunea, smerenia. Sa aduca mintii mele claritate, pace si liniste.

Fie ca aceasta Forta sa ma propulseze in cea mai potrivita directie pentru scopul sufletului meu, incat sa traiesc fericirea ca stare permanenta.

Stiu ca darurile Tale sunt ale mele, Doamne, eu fiind copilul Tau iubit! Ajuta-ma sa le folosesc cu intelepciune si sa le pun in slujba celui mai inalt bine, sa manifest cea mai inalta expresie a mea aici, pe Pamant, spre lauda TA.

Stiu ca Duhul tau cel Sfant ma insoteste de acum si pana in eternitate!

Cu recunostinta, iti multumesc, iti multumesc, iti multumesc!

Asa este si asa va fi!”

449 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Комментарии


bottom of page