top of page

Rugaciune catre Arhangheli pentru deschiderea chakrelor


Il invoc pe Arhanghelul Mihail sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei mele radacina. M-ai ajutat sa am curaj si integritate. M-ai ajutat sa raman ancorat in lumea aceasta. M-ai ajutat sa-mi gasesc adevarata cale pentru aceasta viata. Iti multumesc, Arhanghele Mihail.

Il invoc pe Arhanghelul Metatron sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei mele sacrale. M-ai ajutat sa am ganduri pozitive si actiuni pozitive. Imi dai energia bucuriei si imi aduci aminte sa ma simt bine. Ma ajuti sa ma deschid catre o abundenta mai mare in viata mea. Iti multumesc, Arhanghele Metatron.

Il invoc pe Arhanghelul Uriel sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei plexului meu solar. Ma ajuti ca “lumina” mea spirituala sa fie la fel de stralucitoare ca soarele. Ma ajuti sa inteleg puterea la care EU SUNT conectat si modul in care trebuie sa o folosesc prin dragoste. Iti multumesc, Arhanghele Uriel.

Il invoc pe Arhanghelul Rafael sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei inimii mele. Ma ajuti sa-mi aduc aminte ca nu trebuie sa fiu bolnav niciodata. Imi aduci aminte ca nu trebuie sa fiu bolnav niciodata. Imi aduci aminte ca “lumina” vindecatoare curge prin mine in fiecare moment. Ma ajuti sa-mi deschid inima si sa primesc o dragoste mai mare. EU SUNT deschis spre iubire la toate nivelurile. Iti multumesc, Arhanghele Rafael.

Il invoc pe Arhanghelul Zadkiel sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei inimii mele inalte. Imi aduci aminte sa am compasiune si sa nu judec pe nimeni. Ii permit fiecarei persoane sa mearga pe drumul propriu, asistand-o doar atunci cand imi cere acest lucru. Ma ajuti sa-mi urmez indrumarea inimii in fiecare zi. Iti multumesc, Arhanghele Zadkiel.

Il invoc pe Arhanghelul Gabriel sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei gatului meu. Ma ajuti sa-mi gasesc vocea prin dragoste si compasiune. Rostesc adevarul mie si altora. Graiesti prin mine pentru a-i ajuta pe altii prin cuvinte inspiratoare si vindecatoare. Iti multumesc, Arhanghele Gabriel.

Il invoc pe Sfantul Duh sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei fruntii mele. Imi dai puterea deplina sa ma conectez cu Spiritul. Ma ajuti sa vad “lumina” interioara in mine insumi si in toti oamenii. Imi aduci aminte sa-mi vad propria frumusete, puterea si capacitatile vindecatoare. Iti multumesc, Sfantule Duh.

Invoc Lumina Cristica sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei coroanei mele. Ma ajuti sa radiez “lumina” pura din Spirit. Ma ajuti sa-mi cunosc adevaratul sine si sa vad adevaratul sine al celorlalti. Imi aduci aminte sa ma conectez cu Spiritul cand am nevoie de pace, dragoste si vindecare. Iti multumesc, Lumina Cristica.

Il invoc pe Enoh sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei stelare a sufletului meu. Ma ajuti sa fiu datator de adevar. Ma ajuti sa vad dincolo de limitarile mele umane. Imi aduci aminte sa imi folosesc intuitia si intelepciunea spirituala in fiecare zi. Ma ajuti sa fiu Divinitatea care SUNT. Iti multumesc, Enoh.

Il invoc pe Arhanghelul Chamuel sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei punctului devotamentului meu. Ma ajuti sa exprim cuvintele lui Dumnezeu. Imi amintesti ca vorbele rostite au putere. Folosesc acea putere cu har, dragoste si “lumina”. Iti multumesc, Arhanghele Chamuel.

48 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Σχόλια


bottom of page