top of page

Rugaciune catre ingeri pentru miracole

Oh inger al Domnului! Fii mesagerul unor miracole, asta sper. Sa-mi aduci dragostea Tatalui ceresc si Domnul Dumnezeul nostru, sa-mi usureze nevoile fizice, si somptuoasa compasiune a Domnului. Elibereaza-mi sentimentul de singuratate, elibereaza-mi frica, redu-mi suferinta. Oh inger al Domnului! Da-mi dragostea Lui Dumnezeu.

Oh inger al Domnului, alina-mi durerea. Oh inger al Domnului, adu-mi confort Oh inger al Domnului, spala-ma cu Lumina. Oh inger al Domnului, vindeca-mi trupul. Oh inger al Domnului, vindeca sufletul meu! Oh inger al Domnului adu-mi un miracol, pentru ca tu esti emisar al Domnului Dumnezeu, tu esti lauda Lui, impartasiti cu noi creatia voastra.

Oh inger al Domnului! In acest moment de restriste aduce daruri din rai pe pamant si permite miracolului sa apara, Asta e compasiunea din partea Domnului, catre servitorul tau cel mai umil si nevoiaa. Adevarul naste adevarul si Dumnezeu este adevarul Iubirea naste viata, iar Dumnezeu este viata Domnul creeaza iubire si iubirea este miracolul .Amin!

38 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page