top of page

Rugaciune de intarire


Doamne, dă-mi putere să primesc cu suflet liniștit tot ce-mi va aduce ziua de mâine Dă-mi puterea să mă las cu totul în voia Ta cea sfânta și în fiecare clipă stai în preajma mea și mă întărește.Orice veste va aduce ziua de mâine, bună sau rea, învață-mă să o primesc cu inima împacată și cu credința neclintită că voința ta stă deasupra tuturor. Fie ca, în tot ceea ce fac și spun, voia Ta să îmi stăpâneasca cugetul și simțirea. Iar când asupra mea vor veni împrejurări neașteptate, ajută-mă să le împlinesc după voia Ta. Dă-mi puterea să lucrez cu tărie și înțelepciune, fără să stânjenesc sau să amărăsc pe aproapele meu. Ajută-mă, Doamne, să pot duce povară zilei de mâine cu toate câte le va aduce ea. Strunește-mi voința și învață-mă să mă rog, să sper, să cred, să îndur, să iubesc și să iert. Iar când mă rog, fie că Tu însuți să fii cel ce se roagă în mine. Amin.

12 afișări0 comentarii

コメント


bottom of page