top of page

Rugaciune pentru impăcare si iubire in familie


Doamne  IISUSE HRISOASE Fiule și cuvîntul Lui  Dumnezeu Tatăl  cel ce ai primit să fii jertfit cu  jertfa  cea  mai de ocară , din cîte sunt  sub soare  pentru  ca noi prin sfînta Ta jertfă  să fim părtași ai veții celei vejnice care este la  Dumnezeu TATĂL  prin sfînta TA Gură   ai adeverit  cuvintele  porunci LUI   DUMNEZEU  care zice   ; Ceea   ce Dumnezeu a Împreunat omul să  nu despartă ,și ai lăsat  prin  sf. Biserică  taina  cununiei  și  a  nasteri de prunci  spunînd  ca  noi să  păstrăm aceste  taine și să ne  crestem copii împreună  îndreptînd  pași lor  pe calea împărației  lui Dumnezeu,și  aducîndui pe ei și pe  noi jertfe  fii ai dragostei  Tale celei nemărginite  ,Doamne  vezi lupta noastră și slăbiciunile  noare  cele  pămîntești ale  fiiri noatre   cea trasă în  jos de  vrăjmașul nostru care se luptă cu  noi  în toată clipa ,Tu  Doamne  IISUSE  fii  milostiv și  prin iubire Ta cea mare  ce  o ai   pentru  noi vino și te sălăsluiește  în inimile noastre ,în sufletele nostre ,și a caznicilor noștri și cu lumina  Dumnezeiri Tale strică toate cugetele noastre cele rele  și depărtează pe  spurcatul  deavol  care  caută să ne peardă și să dărîme ceia ce tu ai poruncit ca să rămînă nestricată pînă la  ușa  mormintului , Doamne   nu pentru că  eu spurcatul și mult păcătosul  aș fi  vrednic să mă asculți ,   nu Domnul  meu  pentru că  eu  nu sunt vrednic nici a ridica ochi  mei să privesc spre  slăvile  cerești  pentru că păcatul meu și fărădelegea  mea  mă vădesc și rușinea  nu mă lasă să privesc spre a  ta mare milostivire  și îndurare   ce  o verși peste  mine , însă pentru   dragostea Domnului IISUS  care  zice  mie  păcătosului  îndrăznește  că  EU  am  biruit Lumea ,Doamne  te  rog  să ai milă de  toți  frați și surorile mele cei  ce  sunt   în  dezbinare și în  patimire  din  pricina păcatului  și a lucrări mîndriei  pizmașului  diavol   în inimile lor  și în  familiile  lor  și  curățeștei pe  ei și toată familia lor  de  toată boala cea sufletescă și trupească și adu linistea  și pacea și bunătrăirea  și viețuirea cea duhovnicescă care  bine place Tatălui Ceresc,  Doamne   fii milostiv  și ascultă  acestă săracă  rugăciune  a  mea a sărmanului și nevrednicului tău Rob  IOAN  și pentru iubirea  ta cea  mare  și darul duhului Sfînt  cel revărsat în inimile nostre  spre  rugăciune uni pentru alți nul  depărta de la  mine și de la  frați cei ce sunt  cu mine  și vor  fi  în sfîntă și curată rugăciune   în toată vremea și în toat cesul zilei și nopți și întoarce  pe părinți cu inima și cu sufletul la  copii lor  și nu lăsa să se peardă ceia ce tu leai dăruit prin dragostea  și jertfa Ta cea mare  ,curăță  casa inimii lor  și vină Tu Doamne  și locuiește în  ei pe  vecie  ca  și prin aceasta să se arate și să se slăvescă SFÎNTA  ȘI ÎNDUMNEZEITA   TREIME .Amin!

21 afișări0 comentarii

Comments


bottom of page