top of page

Rugaciune pentru invocatia Darului Curajului


Preasfinte Dumnezeule Mama-Tata si Sfinte Duh, Creatorul tuturor lucrurilor, Sursa vietii din mine si din toate fiintele, Te rog astazi sa trezesti si sa intaresti in mine darul curajului pus cu atata iubire in inima mea, sa pot pasi ferm si sa raman intr-adevar consecvent cu Spiritul meu, indiferent de dezaprobarea, descurajarea sau orice alta amenintare perceputa, pe care s-ar putea sa o primesc de la altii, ca urmare a faptului ca sunt autentic.

Invoc cel mai statornic si mai neclintit dar al curajului sa-mi fie disponibil prin preamilostiva Ta putere, sa ma indrume astazi sa fiu adevarata autoritate in viata mea, sa nu fiu inrobit, oprimat si temator de cei care iau atitudine si ameninta sa-mi preia puterea.

Da-mi curajul sa ma exprim fara sa-mi modific mesajul inimii.

Da-mi abilitatea sa infrunt si sa demontez tot ceea ce ma ameninta.

„Da-mi coloana vertebrala” sa exprim si sa apar cu fermitate tot ce este potrivit si bun pentru mine.

Mai presus de orice, insufla-mi curajul sa iubesc fara sa-mi fie teama de vulnerabilitate, de lipsa controlului sau de abandon.

Te invoc, Preasfinte Dumnezeule Mama-Tata, sa ma incurajezi launtric sa pot inspira, prin exemplul meu, darul curajului la alti oameni din viata mea.

Sunt recunoscator, acum si intotdeauna, pentru minunatul dar al curajului, pe care il exprim si il impartasesc acum.

(sursa-Gratie, calauzire si daruri – Sonia Choquette)

6 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page