top of page

Rugaciune pentru Iubire cu Arhanghelul Haniel (pentru ajutor in atragerea iubirii adevarate)


“Draga Arhanghele Haniel,

te rog sa imi luminezi constiinta si experienta de viata cu iubirea divina a lui Dumnezeu. Permit luminii sa imi extinda energia inimii pentru a ma ajuta sa atrag iubirea adevarata in viata mea, cea/cel care este perechea perfecta din punct de vedere vibrational pentru sufletul meu. Aleg constient sa rezolv tiparelele vechi de durere romantica pe care mi le scoti la iveala astfel incat sa fiu liber(a) sa ofer si sa primesc iubire fara interferente sabotoare sau frica de esec. Sunt pregatit(a) sa ma angajez in experienta iubirii adevarate cu pace, integritate si sinceritate. Multumesc. Amin. S-a implinit!”

Asa sa fie si asa este!

19 afișări0 comentarii

Comments


bottom of page