top of page

Rugaciune pentru vindecarea de dependenta


Arhanghele Uriel, te rog sa intri în gândurile si emotiile mele ( copiilor mei, altii) si sa ma (sa-i) ajuti sa-mi (sa-si) piarda teama de iubire. As vrea ca toate urmarile greselilor facute în relatii anterioare sa fie desfacute în toate privintele posibile. Te rog sa ma (sa-i) ajuti pe mine (copiii mei, altii) sa ma (se) dezbare de toata furia sau încrâncenarea pe care o pastreaza în inima. Acum îmi imaginez un glob enorm de lumina stralucitoare, care ma (îi) umple (pe copiii mei, altii). Stiu ca acum eu (copiii mei, altii) sunt plina (plini) de lumina si iubirea lui Dumnezeu si ca în mine (ei) nu mai exista nici un gol. Sunt implinit (Copiii mei, altii) sunt împliniti, multumiti cu bogatiile interioare ale iubirii. Îti multumesc. Amin.

36 afișări0 comentarii

Comments


bottom of page