top of page

Rugaciune pentru vindecarea dedarii la patimi sau vicii


Preaiubite Doamne Dumnezeule, Duhule Sfânt şi voi îngerilor,

Ştiu că poftele mele către patimi şi vicii sunt de fapt o aspiraţie către iubirea divină. Vă rog, ajutaţi – mă să simt că sunt plin de iubirea Voastră veşnică. Doresc să înlătur orice temeri care m-ar putea împiedica să conştientizez iubirea Voastră. Vă rog să îndepărtaţi de mine credinţele, convingerile, tiparele, sentimentele şi gândurile care mi-ar putea declanşa pofte le. Călăuziţi-mă, Vă rog, către oameni, situaţii şi experienţe care îmi întăresc hotărârea de a trăi fără patimi şi vicii. Las toate poftele şi năzuinţele mele în seama Ta, Doamne Dumnezeule, şi Te rog să-mi trimiţi îngerii Tăi care să mă înconjoare cu lumina sănătăţii şi a păcii. Te rog să mă ajuţi acum şi întotdeauna. Amin.

47 afișări0 comentarii

Comments


bottom of page