top of page

Rugaciunea celor 7 arhangheli


Rugaciunea arhanghelului Mihail pentru protectie

"Il chem pe Mihail să fie cu mine acum. Binecuvântat Inger, te rog să mă înconjori cu bunătatea ta iubitoare si umple inima mea cu puterea de care am nevoie, pentru a face munca mea. Te rog, sa ma protejezi de orice negativitate si arata-mi calea pe care trebuie sa o urmez. Dacă ma clatin, te rog ridica-mă si ajută-mă să imi revin. Multumesc."


Rugăciunea pentru abundenta de la arhanghelul Rafael

"Il chem pe Rafael să fie cu mine acum. Te rog, sa ma inconjori cu vindecarea de care am nevoie si sterge din inima mea orice negativitate. Vindecă-mă de tot întunericul si deschide-mi drumul spre dragoste si lumina. Te rog ajuta-mă să găsesc adevărata mea cale si drumul spre abundenta. Multumesc."


Arhanghelul Zadkiel si rugăciunea pentru fericire 

"Il rog pe Zadkiel să fie cu mine acum. Da-mi te rog, mila ta iubitoare. Ajută-mă sa iert pe cei care m-au rănit si spune-le 

celor care m-au rănit să mă ierte, la rândul lor. Nu ma lasa sa fac 

o alegere gresita, arata-mi calea cea buna. Vindeca-mi inima de durere si suferinta si umple-o cu fericire. Multumesc."


Arhanghelul Jofiel si rugăciunea pentru întelepciune 

O rugăciune pentru inspiratie

"Il rog pe Jofiel să fie cu mine acum. Te rog, sa ma inconjori cu inspiratie. Lasă-mă să văd culorile vietii si toată frumusetea care este peste tot. Te rog, sa imi deschizi mintea si inima mea spre inspiratie, astfel încât să pot găsi cea mai buna cale. 

Ajută-mă să văd viata clar, în toate detaliile sale, cu intelepciune.

Multumesc"

Arhanghelul Uriel si rugăciunea pentru succes 

"Il chem pe Uriel să fie cu mine acum. Te rog, sa ma inconjori cu întelepciune si lumina, să cunosc ce trebuie să stiu. Ajută-mă să văd barierele care împiedică succesul meu. Te rog, ajuta-ma sa vad cu inima adevărata mea cale, ca să pot merge pe ea fericit si cu succes. Multumesc."

Arhanghelul Gabriel si rugaciunea pentru noroc

"Il chem pe Gabriel să fie cu mine acum. Te rog, sa cureti inima si sufletul meu de toata negativitatea si indreapta-ma spre toate lucrurile bune.Ajuta-ma sa gandesc pozitiv si ca răspuns, toate lucrurile bune sa vina la mine. Multumesc."

Arhanghelul Chamuel si o rugăciune pentru dragoste 

"Il chem pe Camuel să fie cu mine acum. Te rog, umple inima mea cu dragoste pentru toti cei din jurul meu. Iubirea din inima mea ma face fericit pe mine si pe ceilalti din jurul meu. Multumesc."

4.771 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page