top of page

Rugaciunea sotilor




Rugăciunea unui soț pentru soția lui

„Dumnezeul meu, Tu mi-ai dat o soție ca tovarășă nedespărțită a vieții mele și să-mi fie părtașă soartei în timpul călătoriei mele pe Pământ. Fă, Preabunule, să cunosc ca încredințându-mi această ființă, din mâinile Tale mi-ai incredinţat-o, să-i fac fericirea și să lucrăm împreună virtutea; ca floarea frumusețîi, blândeții și a bunătății fiind însușirile firii sale, totdeauna este supusă, prin însăşi firea sa, la felurite slăbiciuni și neputințe. Ajută-mi să nu fiu asupritor şi nedrept cu ea. Să nu pretind lucruri mai presus de puterile ei și împotriva dreptului cuvânt. Căci dacă nu cerem de la strălucitorul trandafir să înflorească afară din timpul său și de la frageda viorea să aibă tăria și trăinicia copacilor, cum voi cere de la soția mea lucruri mai presus de puterile ei? Amin”.


Rugăciunea soției pentru soțul său

„Doamne Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, care ne-ai învățat să ne rugăm tot timpul unul pentru celălalt, ceea ce facem acum cerându-Ți milă și bunăvoință, ai grijă și păzește pe soțul meu de toate relele, cele văzute și cele nevăzute. Dă-i sănătate și înțelepciune că să-și îndeplinească toate îndatoririle, cele după voință și porunca Ta. Păzește-l de toate ispitele cărora le-ar putea cădea pradă. Sprijineste-l în credință adevărată și dragoste, ca să putem trăi împreună în cinste, și luminează-ne căile după voia Ta. Că a Ta este puterea și slava în vecii vecilor. Amin”.


Rugăciunea comună a soților

„Bunule Doamne, ajută-ne să ne amintim mereu de sfințenia căsătoriei și întărește legătura noastră. Miluiește-ne ca să putem trăi viețile noastre în credință și dragoste. Ajută-ne să ne înțelegem și să avem încredere unul în altul și depărtează de la noi certurile. Binecuvântează-ne și ai milă de noi, ca să fim demni de Împărăția Ta; că Tu eșți preasfânt, și Ție ne închinăm. În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, acum și în vecii vecilor. Amin”.

31 afișări0 comentarii

Comments


bottom of page