top of page

127 Afirmații pozitive pentru bani si prosperitate


1.   Atrag prosperitatea in toate formele ei 2.   Primesc in mod constant bani, recompense, cadouri si recunoastere 3.   Veniturile mele cresc din ce in ce mai mult 4.   Banii vin la mine usor si din abundenta 5.   Eu am siguranta financiara 6.   Merit fericire si abundenta. Merit prosperitate. Merit tot ce este mai bun 7.   Este usor sa atrag bani 8.   Din ceea ce primesc daruiesc cu bucurie si generozitate 9.   Tot ceea ce in mod benefic imi doresc si vizualizez, se implineste rapid si armonios 10.  Imi deschid acum mintea in fata prosperitatii infinite care exista pretutindeni 11.  Vad abundenta peste tot in jurul meu 12.  Cu forta unui magnet urias, atrag spre mine prosperitatea in toate formele ei. 13.  Acest Univers si aceasta lume abunda de bogatii uriase. 14.  Incep chiar din acest moment sa atrag din ce in ce mai multi bani decat am visat vreodata 15.  Castig mai multi bani decat pot cheltui vreodata 16.  Banii curg spre mine in flux continuu. Banii reprezinta o energie fluida si energia lor curge foarte usor in viata mea. 17.  Ma simt atat de bine sa am multi bani. Ei reflecta starea mea de bogatie interioara. 18.  Banii sunt o stare de spirit care ma sustine. Ei vin la mine usor, fara efort si din abundenta din surse cunoscute si necunoscute. 19.  Universal si intreaga lume contribuie acum din plin la prosperitatea mea. 20.  Permit belsugului sa circule liber si generos in viata mea. 21. Prin tot ceea ce fac manifest prosperitate. Simt o deplina sustinere si integrare divina in tot ceea ce realizez. 22.  Ma bucur de libertate si independenta financiara . Siguranta financiara este o constanta in viata mea. 23.  Pot sa am tot ceea ce imi doresc folosindu-mi propriile resurse financiare. 24.  Creez abundenta facand ceea ce imi place. Merit sa am abundenta pentru ca aduc valoare in vietile oamenilor. 25.  Imi gestionez banii cu intelepciune. Investesc cu discernamant, prudenta si profitabilitate. 26.  Ma bucur din plin de bunastare, abundenta si o impartasesc liber cu intreaga lume. 27.  Cu cat primesc mai mult cu atat pot oferi mai mult celorlalti. 28.  Pot sa evoluez spiritual si in acelasi timp sa ma bucur de abundenta si bogatie. 29.  Stiu sa ma bucur cu detasare suverana de toate bogatiile infinite pe care viata mi le ofera. 30.  Banii sunt o recompensa pentru valoarea oferita celorlalti. 31.  Toti banii pe care ii cheltui fac din lume un loc mai bun. 32.  Cu cat ofer mai multa valoare celorlalti, cu atat devin mai bogat. 33.  Toti banii pe care ii cheltui aduc bucurie in viata mea si a celorlalti. 34.  Sunt o persoana unica si speciala care are multe de oferit lumii. 35.  Am incredere in vocea mea interioara. 36.  Accept sa intre lucrurile bune in viata mea cu gratitudine. 37.  Imi valorizez timpul si energia. 38.  Iubesc banii. Iubesc abundenta si belsugul. 39.  Iubesc sa fac cadouri si donatii. 40.  Valoarea pe care o ofer creeaza abundenta. 41.  Creez abundenta pentru mine si toti ceilalti. 42.  Eu sunt abundenta nelimitata. 43.  Relatia mea cu banii este una de iubire profunda. 44.  Banii curg spre mine din toate partile, abundenta este starea mea de a fi. 45.  Eu sunt abundenta, banii curg spre mine ca la robinet, sunt din belsug, peste tot ii vad si multumesc pentru ei 46.  Dumnezeu ma inspira si imi ofera oportunitatile necesare de a avea bani si pentru asta sunt entuziazmat/a la maxim. 47.  Sunt recunoscatoar pentru totii banii care vin in viata mea. 48.  Cu fiecare respiratie, bunastarea mea financiara creste. 49.  Abundenta este starea reala a fiintei mele. O revendic si o exprim acum cu bucurie. 50.  Banii ma ajuta sa imi exprim spiritualitatea in lume. 51.  Oamenilor le place sa ma plateasca pentru ca fac ceea ce imi place cel mai mult. 52.  Exista suficienti clienti pentru serviciile/produsele/oportunitatile oferite de mine. 53.  Oriunde ma duc gasesc oportunitati de a face bani. 54.  Sunt un canal deschis. 55.  Banii sunt cel mai usor de realizat. 56.  Orice suma de bani imi doresc apare ca prin magie in viata mea. 57.  Aduc iubire si abundenta in orice fac. 58.  Sunt pregatit, dispus, capabil sa atrag milioane de euro in viata mea. 59.  Conturile mele bancare se revarsa de binecuvantarile infinite ale universului. 60.  Ocazii de crestere si expansiune vin la mine acum, usor si elegant. 61.  Multumesc spiritului divin pentru ca imi traiesc viata in prea-plin de gratie, abundenta si maretie. 62.  Ma simt ca un magnet gigantic care atrage succes dupa succes. 63.  Am o putere nemarginita cand ma pun la unison cu Vointa divina. 64.  Tot ceea ce realizez si tot ceea ce ating se transforma intr-un mare succes. 65.  Am atata succes incat straluces de fericire. 66.  Am deplina incredere in mine. Eman o infinita energie pozitiva. 67.  Inteligenta divina imi inspira toate ideile bune pe care le pot folosi. 68.  Stiu ca am in mine o putere magnifica. 69.  Prin surasul meu si privirea mea eman o forta benefica. 70.  Actionez cu curaj si incredere. 71.  Reusesc in tot ceea ce fac. 72.  Pot sa am succes. Oricine poate sa aibe succes. 73.  Iubesc succesul. Eu sunt succesul. 74.  Am multe de oferit. Ma pretuiesc. Imaginatia mea este nelimitata in a crea solutii la problemele celorlalti. 75.  Imi dezvolt pasiunea si talentele. 76.  Valoarea mea creste. Devin din ce in ce mai bun. 77.  Generez succes usor, fara efort. 78.  Sunt creativ si capabil. 79.  Mltumesc puterii divine creatoare pentru toate succesele din viata mea. 80. Nimic din exterior nu are putere asupra mea. 81.  Iubesc banii si ei ma iubesc pe mine. 82.  Fluxuri banesti vin catre mine cu usurinta, in mod liber, si din belsug. 83.  Fac… (suma de bani) pe luna pentru a face lucruri pe care le iubesc. 84.  Sunt un dadator generos, si un receptor minunat. 85.  Sunt acordat la frecventa banilor. 86.  Aleg sa folosesc banii pentru bine, si Universul imi rasplateste cu mai multi bani. 87.  Portofelul meu este mereu plin cu bani. 88.  Sunt un magnet de bani. Vad oportunitati peste tot. 89.  Imi plac bani. Banii sunt buni. Banii sunt libertate. 90.  Imi permit sa fiu bogat. 91.  Inima mea imi arata calea spre abundenta. 92.  Am bani si ei imi permisiunea de a experimenta libertatea totala si abundenta. 93.  Rauri de bani curg spre mine. 94.  Imi permit sa iubesc bani. 95.  Merit o multime de bani. 96.  Ori de cate ori verific contul meu bancar, sunt intotdeauna mai multi bani decat ma astept. 97.  Eu fac bani rapid, usor, si ma distrez. 98.  „Ma scald in baniˮ si ma simt minunat. 99.  Imi place sa fac plata facturilor si sa incasez bani in dar pentru mine. 100.Imi place sa cheltui bani pe lucrurile mele preferate. 101.Banii vin la mine de la Sursa infinita de Abundenta Universala. 102.Exista intotdeauna bani din belsug in viata mea. 103.Am bani si imi permit sa fac ce vreau. 104.Universul imi livreaza mereu bani. 105.Usa este acum larg deschisa si banii se varsa in viata mea. 106.A face bani este distractiv. 107.Abundenta si prosperitate sunt drepturile mele innascute. 108.Imi place sa fac si sa am bani. 109.Ma trezesc in fiecare zi cu noi idei cu privire la modul de a-mi creste veniturile pentru mine si pentru altii. 110.Tot ce fac este pentru a genera mai multi bani. 111.Imi permit sa primesc averi masive. 112.Gasesc intotdeauna oportunitati de a face un profit mare. 113.Imi place sentimentul teancurilor de bancnote in mana mea. 114.Suma de bani pe care o daruiesc si cea pe care investesc revine la mine inmiit. 115.Banii sunt la fel de naturali si la fel de omniprezenti ca si aerul. 116.Banii pe care ii am atrag alti bani. 117.Oamenii iubesc sa-mi dea bani. 118.Oriunde ma duc, imi apare o oportunitate de a face bani. 119.Ma bucur de un flux sanatos, generos, deplin de bani. 120.Eu sunt destinatarul fluxului de bani. 121.Atitudinea mea pozitiva fata de bani atrage abundenta in viata mea. 122.Sunt rasplatit cu serviciu de calitate si multi bani. 123.Banii imi dau libertatea de a-mi trai visele, si pentru a ajuta pe altii sa faca la fel. 124.Gasesc mereu noi modalitati de a face bani. 125.Cineva tocmai mi-a trimis bani. 126.Mi-am platit toate facturile si inca stau pe o gramada de bani. 127.Chiar si cand eu dorm, bani se varsa in contul meu bancar.

862 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Komentáře


bottom of page