top of page

Afirmatii si Convingeri pozitive despre Bani

Puterea mantrelor și afirmațiilor se amplifică atunci când este spusă la timpul prezent, în mod pozitiv și adresate la propria persoană.



Am conștientizat experiențele mele financiare defectuoase din trecut și aleg să creez un viitor nou și prosper .

Interiorul meu creează lumea mea exterioară și rezultatele financiare dorite 

Ceea ce am auzit despre bani nu este neapărat valabil.

Aleg să adopt noi căi de gândire care îmi sprijină fericirea și succesul . 

Ceea ce am modelat în jurul banilor a fost drumul lor.

Eu aleg calea mea. 

Îmi observ gândurile și mă entuziasmez doar de acelea care mă împuternicesc. 

Mă angajez să fiu milionar iluminat și chiar mai mult. 

Obiectivul meu financiar este să devin multi milionar și chiar mai mult . 

Cuvintele mele susțin și încurajează la prosperitate.

Am o cale predestinată să ajung un milionar cu integritate. 

Am o minte de multi milionar.

Mintea mea este de milioane. 

Gândesc la nivel mare.

Aleg să contribui la mii și mii de oameni. 

Când valoare generez oportunități bune creez. 

Sunt un excelent primitor.

Sunt deschis și dornic să primesc cantității masive de bani în viață mea. 

Eu sunt cel mai valoros activ al meu. 

Bogăția și prosperitatea înseamnă libertate sub toate formele ei. 

Am un vis îndrăzneț care contribuie la îmbunătățirea calității vieții.

Banii mei muncesc din greu pentru mine și ei produc mai mulți și mai mulți bani. 

Merit fără doar și poate mai multă prosperitate în viață mea. 

Pot obține tot ceea ce vreau.

Pot să obțin mai mult, mai bine, mai repede.

Pot fi tot ceea ce mi-ai propus să fiu. 

Numai eu sunt responsabil să devin tot ceea ce sunt capabil. 

Pe zi ce trece devin din ce în ce mai prosper . 

Valoarea mea crește pe zi ce trece ! Valoarea pe care o ofer celorlalți crește pe zi ce trece . 

Mă aflu în legătură cu bogățiile infinite din subconștient și univers. 

Banii îmi sosesc din abundență, fără nici un obstacol. 

Sunt pe deplin conștient de adevărată mea valoare. 

Îmi folosesc imaginația și voința unui Milionar Iluminat. 

Îmi folosesc perfect liber talentul și sunt răsplătit într-un mod minunat. 

Sunt perfect capabil să-mi depășesc limită financiară. 

Atunci când am o părere bună despre mine și despre viață pot să obțin prosperitatea. 

Atunci când fac ceva care să mă îndrepte către prosperitate pot să o obțin. 

Sunt respectat și apreciat pentru ceea ce sunt și ceea ce fac și primesc bani pentru asta. 

Pentru a stăpâni banii trebuie să fiu mai deștept că ei. 

Numai eu sunt responsabil să câștig atât cât sunt capabil. 

Îți poți dezvoltă intuiția precum un Milionar Iluminat.

 Am toate calitățile și meriți pe deplin să devii milionar și chiar mai mult. 

Am încredere în misiunea mea, am încredere în mine, Universul conspira în realizarea misiunii mele cele mai înalte. 

Sunt în armonie cu principiile Universului și sunt parte intregranta în acest univers abundent și prosper. 

Toate elemenentele spirituale, materiale, energii și gânduri mă sprijină în acțiunea mea. 

Dacă vrei să ai rezultate bune, trebuie să ai reguli bune prin care să te ghidezi din punct de vedere financiar. 

Am reguli și principii clare după care me ghidez în a obține rezultate din punct de vedere financiar. 

Îmi organizez strategic cunoștințele și abilitățile în acopul îmbunătățirii calității muncii mele. 

Obțin milioane și prosperitate în beneficiul meu și al oamenilor. 

Mă simț extraordinar făcând bani din ceea ce îmi place. 

Oamenii mă plac și mă respectă pentru ceea ce sunt și ceea ce fac.

Eu sunt stăpânul banilor mei.


173 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page