top of page

Cum sa-ti alungi ingrijorarea cauzata de datorii


”Dumnezeu este sursa mea. Stiu ca atunci cand sunt ingrijorat, inseamna ca nu am incredere in Dumnezeu. Banii pe care ii am acum sunt inmiiti. Imi dau seama ca toti banii pe care ii am, sunt un simbol al bogatiilor infinite ale lui Dumnezeu. Ma intorc spre prezenta Infinita din mine, stiind in inima si in sufletul meu ca ea imi va deschide o cale de a plati aceste datorii si ca imi va ramane si un mare surplus. Predau lista cu toate aceste datorii ale mele in mainile Tatalui meu Divin si multumesc pentru faptul ca ele sunt platite prin ordinea divina. Bogatiile lui Dumnezeu circula prin viata mea si ma bucur nespus ca fiecare creditor este acum platit, iar Dumnezeu imi aduce o prosperitate care depaseste visurile mele cele mai indraznete. Cred ca primesc acum si stiu ca totul imi este daruit potrivit credintei mele. Stiu ca Dumnezeu revarsa acum, din Cer, binecuvantari pentru mine.”

39 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page