top of page

Invocatie catre zeita Abundentia


O frumoasa zeita a succesului, a prosperitatii, a abundentei si a norocului. Abundentia aducea bani si grane oamenilor, in timp ce acestia dormeau, scuturand darurile din cornul abundentei, un corn de capra, pe care il purta intodeauna cu ea.

Abundentia este o gazda amabila, intreband mereu daca aveti nevoie de ceva si apoi implineste cu iubire dorinta.

In timp ce faceti invocatia catre zeita Abundentia tineti una sau mai multe monede in mana cu care nu scrieti (respectiv stanga daca sunteti dreptaci) si spuneti:

Frumosa Abundentia, doresc sa fiu asemeni tie lipsit(a) de griji si plin(a) de credinta ca ceea ce iti cer s-a indeplinit deja in toate privintele. Ajuta-ma sa-mi inlocuiesc toate grijile legate de bani cu bucurie si recunostinta. Ajuta-ma sa-mi deschid bratele pentru ca cerurile sa ma poata ajuta mai usor. Iti multumesc pentru toata calauzirea, protectia si darurile tale. Sunt intr-adevar recunoscatot(oare), bucuros(oasa) si implinit(a). Ma las in seama ta si sunt linistit(a), fiinca stiu sigur ca vei avea grija de mine acum si in viitor.

Iubite Ganesh, iti multumesc ca-mi netezesti calea astazi, cu armonie si pacea pe care le faci sa domine. Ma bucur ca mergi inaintea mea, inlaturand orice obstacol care mi-ar putea impiedica inaintarea. Ajuta-ma sa vad binecuvantarile din toate lucrurile pe care le fac astazi. Multumesc.

Ilustra Brigit, stiu ca ma auzi chiar acum in clipa in care ma gandesc la tine. Am nevoie se prezenta si sprijinul tau.

Te rog, sa-mi dai puterea si curajul de a ma ridica la nivelul cel mai inalt al capacitatilor mele.

Te rog, incalzeste-mi inima si mintea cu stralucirea ta si inlatura orice gand, sentiment sau comportament care stau in calea implinirii potentialului meu divin.

Ajuta-ma sa am curajul de a ajunge la cel mai inalt nivel posibil si de a pierde orice teama sa fiu puternica.

Iti multumesc. Amin!

780 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Commentaires


bottom of page