top of page

Rugaciune pentru abundenta si liniste financiara


"Doamne Dumnezeule,

Stiu ca esti izvorul tuturor lucrurilor mele bune si mi le trimiti pe toate caile. Te rog ajuta-ma sa ma eliberez de teama care ma impiedica sa primesc darurile Tale. Te rog ajuta-ma sa simt emotiile pacii, recunostintei si securitatii financiare si sa stiu ca sunt copilul Tau, caruia ii trimiti mari binecuvantari. Raman acum deschis(a) calauzirii divine, care ma indreapta catre situatii, oameni si oportunitati, care sunt o parte din planul Tau pentru linistea mea financiara. Vad si simt acum ca eu si toti ceilalti suntem complet asigurati din punct de vedere financiar si inima mea este plina de recunostinta si de bucurie fata de universul imbelsugat pe care L-ai creat. Multumesc. Amin."

109 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page