top of page

Rugaciuni pentru afacere


Rugaciune pentru a binecuvinta afacerea

Stimate Domn, vă cer ajutorul pentru a începe propria mea afacere. Tu ești cel mai puternic aliat și cel mai bun partener al meu.

Vă rugăm să vă alăturați-mă în această nouă aventură pentru a reuși. Pentru mine al meu familie și clienții pe care îi voi servi. Acordă-mi puterile tale de bună judecată.

Înțelepciunea și îndrumarea ta pentru ca afacerea mea să prospere și să facă ceea ce trebuie. Pentru noi toți în numele Tău ceresc.

Multumesc! Amin.


Pentru afaceri din belsug

Stimate Domn, vă cer ajutorul pentru a începe propria mea afacere. Tu ești cel mai puternic aliat și cel mai bun partener al meu. Vă rugăm să vă alăturați-mă în această nouă aventură pentru a reuși.

Pentru mine, familia mea și clienții pe care îi voi servi. Acordă-mi puterile tale de bună judecată.

Înțelepciunea și îndrumarea ta pentru ca afacerea mea să prospere și să facă ceea ce trebuie. Pentru noi toți în numele Tău ceresc.

Multumesc! Amin.


Rugaciune catre Sf.Jud Thaddeus pentru afaceri

Sf. Jude Thaddeus, În acest moment vă rugăm să interveniți în fața Tatălui nostru Ceresc, Pentru prosperitatea afacerii noastre, Sursa de muncă pentru mulți și hrană pentru familiile noastre, Acoperiți fiecare colț de binecuvântări, Și tuturor celor care lucrează în ea, Pentru ca munca noastră să fie binecuvântată de Cel Preaînalt, Și fii plăcut în ochii lui. Sf. Jude Thaddeus, Nu permiteți în acest loc de muncă, Mita sau fructele unei afaceri proaste sunt acceptate, Că tot ceea ce facem este demn și respectabil, Putem să lucrăm cinstit, Încărcarea târgului și participarea cu dragoste la frații noștri, Ajută-ne să atingem obiectivele stabilite pentru dezvoltarea noastră comercială și comercială. Vă rugăm să insuflați în noi dragostea lui Dumnezeu, Pentru toți cei care lucrează în acest loc, Și poate este dragostea lui Dumnezeu și a familiilor noastre, Cei care ne ajută să îndeplinim o lucrare nobilă, Binecuvântați-ne gândurile, acțiunile și cuvintele noastre, Te implorăm în numele Mântuitorului nostru, Amin.

12 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page