top of page

Rugaciuni pentru spor,abundenta si prosperitate

Rugaciune pentru spor

Eu … (prenumele) sunt magnetul care atrage prosperitate si abundenta, iubire si armonie, sunt in echilibru si armonie cu legile divine. Doamne daruieste-mi sanatate, pace, spor si binecuvanteaza-ma in fiecare clipa a vietii mele! Multumesc Doamne!


Rugaciune pentru abundenta

Draga  Abundantia, Damara, Dana si Ganesh , Lakshmi si Sedna,va multumesc pentru tot belsugul din viata mea si va rog sa revarsati  asupra mea ocazii minunate de a-mi exprima  lumina divina, astfel incat sa poata  sa beneficieze si altii de ea. Va multumesc pentru pacea,fericirea si iubirea  pe care mi le-ati adus. Va multumesc pentru tot timpul si toata energia pe care le am pentru a-mi implini visurile si dorintele. Va multumesc pentru tot sprijinul financiar din belsug.  Accept cu recunostinta aceste daruri si va cer ca ele sa vina catre mine in continuare. Multumesc.  Amin!


Rugaciune pentru prosperitate

Coboara raza turcuaz a abundentei si a resurselor peste acesti bani ai Tai, sporindu-i , insufletindu-i si inmultindu-i de o suta de mii de ori, pentru binele tuturor celor implicati, rascumparand toate energiile pangarite, inmultind toate resursele actuale, si deschizand noi cai ale prosperitatii.

Fie ca aceasta lumina sa echilibreze toate fluxurile financiare care vin si pleca ,binecuvantandu-l pe cel care da dar si pe cel ce primeste.

Fie ca banii acestia sa-mi foloseasca asa cum imi doresc  „rostiti aceasta propozitie atunci cand primiti bani”.

Fie ca banii acestia sa va foloseasca asa cum va doriti „rostiti aceasta propozitie atunci cand dati bani”.

Stiu ca aceasta energie se afla deja in miscare – “ miscand mainile in sensul acelor de ceasornic.

Imediat si fara intarziere inmulteste acesti bani chiar acum.(Suma) se spune de 3 ori.

Sa ne fie de folos! Fiti binecuvantati!

6.043 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page